Tiedote lehden jakelusta Postin lakon aikana

Suurin osa Aamulehden tilaajista saa lehtensä myös maanantaina 11. marraskuuta alkaneen Postin lakon aikana. Postin lakon aikana varhaisjakelussa olevat lehdet jaetaan normaalisti. Lakko koskee vain Postin päiväjakelussa olevia sanomalehtiä. Aamulehti pahoittelee Postin tilanteesta johtuvaa jakeluhäiriötä.

Näköislehti on tilaajien luettavissa

Näköislehti ilmestyy tavalliseen tapaan. Näköislehteä voi lukea sekä Aamulehden verkkosivulla Aamulehti.fi että uutissovelluksesta. Tilaajana sinulle kuuluvat automaattisesti kaikki Aamulehden digitaaliset palvelut.

Lue näköislehti >>

Sovellus ja verkkosivut palvelevat

Aamulehden verkkosivujen ja älylaitteille tarkoitetun uutissovelluksen kaikki palvelut ovat tilaajien käytössä kaikkina vuorokauden aikoina.

Verkkosivua ja sovellusta käytät helposti kirjautumalla Aamulehden käyttäjätunnuksella. Jos olet Aamulehden tilaaja, mutta sinulla ei vielä ole tunnuksia, voit luoda ne asiakasnumerosi avulla. Löydät asiakasnumerosi tilauslaskusta tai kanta-asiakaskortistasi.

Kirjaudu sisään Aamulehti.fihin >>

Lue lisää Aamulehden uutissovelluksesta >>

Lue lisää Postin lakosta Aamulehti.fistä >>

Lakon aikainen jakelu ja käytössä olevat noutopisteet

Torstaista 14.11. alkaen Aamulehtiä jaetaan jokaisena viikonpäivänä niin kutsuttuihin yhteisnoutolaatikoihin, joista tilaajat voivat käydä noutamassa lehtensä. Muutos koskee koskee asiakkaita, jotka saavat normaalisti lehtensä arkisin Postin päiväjakelussa ja viikonloppuisin Alma Manun yhteisnoutolaatikkojakelussa. Lehdet toimitetaan yhteisnoutolaatikkoon arkisin samalla aikataululla kuin viikonloppuisin.

Lakon aikaisia lehtiä ei valitettavasti ole mahdollista toimittaa jälkikäteen. Jos et saa painettua lehteä Postin lakon aikana, voit halutessasi noutaa lehden seuraavista pisteistä:

• Aamulehden asiakaspalvelupiste, Itäinenkatu 11, Tampere