Usein kysyttyä

Olemme listanneet vastaukset kysymyksiin, jotka usein askarruttavat asiakkaitamme. Jos et löydä vastausta kysymykseesi täältä, asiakaspalvelumme auttaa.

Lehtitilaus, jakelu

Miten toimin kun lehti jää tulematta?
Voit ensimmäiseksi tarkistaa jakelupiirisi tilanteen Viive-palvelusta. Mikäli piiri on valmistunut, voit ilmoittaa puuttuneesta lehdestä samalla sivulla olevalla lomakkeella.

Maksaako väliaikaisen osoitteenmuutoksen tekeminen?
Ei maksa. Väliaikaisen osoitteenmuutoksen voi tehdä vähintään kahdeksi päiväksi.

Päivittyvätkö uudet osoitetiedot väestörekisteristä?
Uudet osoitetiedot eivät päivity automaattisesti väestörekisteristä. Siksi on tärkeää tehdä vakituinen osoitteenmuutos silloin, kun osoite muuttuu. Voit tehdä osoitteenmuutoksen kirjautumalla asiakaspalvelusivustolle tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mistä löydän asiakasnumeroni?
Asiakasnumerosi voit tarkistaa kanta-asiakaskortista tai laskusta.

Kuinka nopeasti tilaukseen tehty osoitteenmuutos tai keskeytys astuu voimaan?
Verkossa  tai puhelimitse arkisin ennen klo 16.00 tehty muutos astuu voimaan seuraavasta päivästä tai itse määrittämästäsi ajankohdasta.

Miten peruutan tilaukseni?
Voit peruuttaa tilauksesi laskutusjakson loppuun soittamalla asiakaspalveluun.

Miten voin tarkistaa jakelunkeskeytyksistä saadut hyvitykset?
Jakelunkeskeytyksestä saadut hyvitykset näkyvät laskulla.

Mihin antamiani yhteystietoja käytetään?
Yhteystietoja käytetään tuotteen toimittamiseen sekä asiakasviestintään esimerkiksi kanta-asiakasetujen osalta.

Voiko lehden tilata ilman mainoksia ja/tai liitteitä?
Liitteet ja mainokset ovat osa lehteä eikä niitä voi jättää pois.

Onko vanhoja lehtiä mahdollista ostaa paperiversiona?
Ei valitettavasti ole.

Olen hukannut kanta-asiakaskortin. Miten toimin?
Voit pyytää uutta kanta-asiakaskorttia asiakaspalvelusta joko sähköpostitse tai soittamalla.

Etkö löydä vastausta?
Ota yhteys meihin

Laskutus

Monessako erässä jatkuvan tilauksen voi maksaa ja kuinka paljon erissä maksaminen vaikuttaa tilauksen kokonaishintaan?
Tilauksen voi maksaa yhdessä tai useammissa erissä. Jatkuva tilaus 12 kk yhtenä eränä maksettaessa on edullisempi kuin useassa erässä maksettaessa. Voit tarkistaa tilaushinnat täältä.

Voinko saada laskuni e-laskuna?
Voit tilata Jämsän Seudun laskun e-laskuna suoraan verkkopankkiisi. Tee tällöin e-laskusopimus verkkopankissasi. Tarvitset e-laskusopimusta varten oman asiakasnumerosi, jonka löydät lehtilaskustasi tai kanta-asiakaskortistasi.

Voinko siirtää laskuni eräpäivää?
Kyllä voit. Tämä onnistuu soittamalla asiakaspalveluun. Kuukausittaisen laskun eräpäivää ei voi siirtää, jotta laskutus pysyy ajan tasalla.

Verkkopalvelu

Milloin päivän näköislehti julkaistaan?
Näköislehti on luettavissa aamuvarhain viimeistään klo 5.00 mennessä.

Onko näköislehdestä luettavissa myös liitteet ja mainokset?
Näköislehdessä on mukana kaikki liitteet ja mainokset.

Olen unohtanut salasanani. Miten toimin?
Voit määrittää uuden salasanan joko verkkopalvelussa tai mobiilisovelluksessa kohdassa Unohtunut salasana.

Kuinka vanhoja lehtiä pääsee lukemaan näköislehtenä?
Lukiessasi näköislehteä tietokoneella, näköislehtisivun alaosassa on kalenterikuvake. Voit valita sieltä haluamasi päivämäärän lehden.

Kuinka vanhoja juttuja löytyy arkistosta?
Juttuarkisto ylettyy tällä hetkellä 1990-luvulle saakka.

Kuinka moni pystyy käyttämään palvelua samanaikaisesti yhdellä tunnuksella?
Yhtäaikaisia kirjautumisia voi olla korkeintaan viisi kerrallaan.

Millaisia maksullisia palveluita sivustolta löytyy?
Tilaajana kaikki maksulliset palvelut ovat käytössäsi. Pääset lukemaan verkkopalvelun jutut sekä näköislehden kirjautumalla sisään.

Yrittäessäni rekisteröityä verkkopalveluun, saan ilmoituksen, että käyttäjätunnus on jo käytössä. Miten toimin?
Olet luonut jo aiemmin käyttäjätunnuksen (=sähköpostiosoitteesi) Jämsän Seudun verkkopalvelussa. Voit käyttää samaa käyttäjätunnusta myös jatkossa. Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit muuttaa sen Unohtunut salasana –toiminnon kautta. Lähetämme tällöin sähköpostilla linkin, jonka kautta voit määrittää uuden salasanan itsellesi.

Miksi en pääse kirjautumaan tietokoneella (selaimella) mutta tabletilla pääsen?
Salasannassasi voi olla sellainen erikoismerkki, jota kaikki selaimet eivät tue. Kokeile eri selainta (kuten Google Chrome tai Mozilla Firefox). Voit myös vaihtaa itse salasanasi.

Jos ongelma ei tällä korjaudu, asiakaspalvelumme auttaa.