Usein kysyttyä

Olemme listanneet vastaukset kysymyksiin, jotka usein askarruttavat asiakkaitamme. Jos et löydä vastausta kysymykseesi täältä, asiakaspalvelumme auttaa.

Lehtitilaus, jakelu

Maksaako väliaikaisen osoitteenmuutoksen tekeminen?
Ei maksa. Väliaikaisen osoitteenmuutoksen voi tehdä vähintään kahdeksi päiväksi.

Mistä löydän asiakasnumeroni?
Asiakasnumerosi voit tarkistaa kanta-asiakaskortista tai laskusta.

Miten peruutan tilaukseni?
Voit peruuttaa tilauksesi laskutusjakson loppuun soittamalla asiakaspalveluun.

Miten voin tarkistaa jakelunkeskeytyksistä saadut hyvitykset?
Jakelunkeskeytyksestä saadut hyvitykset näkyvät laskulla.

Mihin antamiani yhteystietoja käytetään?
Yhteystietoja käytetään tuotteen toimittamiseen sekä asiakasviestintään esimerkiksi kanta-asiakasetujen osalta.

Voiko lehden tilata ilman mainoksia ja/tai liitteitä?
Liitteet ja mainokset ovat osa lehteä eikä niitä voi jättää pois.

Onko vanhoja lehtiä mahdollista ostaa paperiversiona?
Ei valitettavasti ole.

Olen hukannut kanta-asiakaskortin. Miten toimin?
Voit pyytää uutta kanta-asiakaskorttia asiakaspalvelusta joko sähköpostitse tai soittamalla.

Etkö löydä vastausta?
Ota yhteys meihin

Laskutus

Monessako erässä jatkuvan tilauksen voi maksaa?
Tilauksen voi maksaa 1-12 kk erissä. Jatkuva tilaus 12 kk eränä maksettaessa on edullisempi kuin erinä maksettaessa. Tilaushinnat voit tarkistaa täältä.

Voinko saada laskuni e-laskuna?
Voit tilata Raahen Seudun laskun e-laskuna suoraan verkkopankkiisi. Tee tällöin e-laskusopimus verkkopankissasi. Tarvitset e-laskusopimusta varten oman asiakasnumerosi, jonka löydät lehtilaskustasi tai kanta-asiakaskortistasi.

Voinko siirtää laskuni eräpäivää?
Kyllä voit. Tämä onnistuu soittamalla asiakaspalveluun. Kuukausittaisen laskun eräpäivää ei voi siirtää, jotta laskutus pysyy ajan tasalla.

Verkkopalvelu

Olen tilaaja, mutta en ole ennen käyttänyt teidän digitaalisia palvelujanne. Mistä saan käyttäjätunnukset?
Tarvitset asiakasnumeron. Sen löydät helpoiten kirjeestä, jonka olet saanut kotiisi tällä viikolla. Numeron löydät myös kanta-asiakaskortista tai laskusta. Kun kirjaudut ensimmäistä kertaa palveluumme, syötä sinne asiakastunnuksesi ja postinumerosi. Sen jälkeen voit luoda käyttäjätunnuksen ja salasanan. Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi.

Mikä ero on asiakasnumerolla ja käyttäjätunnuksella?
Asiakasnumeroa tarvitset kirjautuessa vain kerran. Sen avulla sinut tunnistetaan tilaajaksi ja voit luoda itsellesi oman käyttäjätunnuksen (sähköpostiosoite), joka on mukavampi muistaa.

Miksi kirjautumista muutetaan?
Asiakaspalautteessa on toivottu erilaista kirjautumistapaa, koska asiakasnumeron muistaminen koetaan hankalaksi.

Pitääkö sivuille kirjautua joka kerta uudestaan?
Ei tarvitse. Kirjautuminen pysyy tietokoneen tai kännykän muistissa, ellei verkkoselaimessasi ole asetuksia, jotka pyyhkivät selaimen sulkiessasi kirjautumistiedot pois.

Kun kommentoin juttuja kirjautuneena, näkyykö käyttäjätunnukseni (sähköpostiosoitteeni) muille lukijoille?
Ei näy. Edes toimitus ei normaalisti näe, kuka juttuja kommentoi. Tiedot selvitetään vasta, jos siihen on erikseen syytä.

Mitä jos unohdan salasanan?
Voit määrittää uuden salasanan verkkopalvelussa  kohdassa Unohditko salasanan.

Jos tarvitset apua kirjautumiseen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.