Alma-verkosto

Alma Median kattava digiverkosto mahdollistaa näkyvyyden valtakunnallisissa medioissa juuri siellä, missä haluat. Aluekohdennuksen lisäksi voit valita myös muita kohdennuksia, joilla tavoittaa oikea kohderyhmä yhä tarkemmin.

Alma-verkosto tarjoaa työkalut digimainonnan tarkkaan kohdentamiseen

Mainontaa kohdennetaan alueellisesti Alma Median kaikissa medioissa sinne, missä potentiaaliset asiakkaasi ovat. Voit valita esimerkiksi koko Suomen, Varsinais-Suomen tai vaikkapa vain tietyt kaupungit.

Mainoksesi näkyvät potentiaalisille asiakkaillesi laadukkaiden ja kiinnostavien sisältöjen yhteydessä Alma-verkostossa. Voit valita mainonnan näkymään verkkosivuilla, mobiilisivuilla tai yhdistämällä näitä molempia.

Mistä tavoittelemasi ihmiset ovat kiinnostuneita? Millaisia he ovat?

Valitse, millaisia ihmisiä haluat tavoittaa. Voit kohdentaa haluamallesi kohderyhmälle valtakunnallisesti tai valitun maakunnan alueella. Kohdennuksessa voidaan käyttää tietoa sosiodemografiasta (mies/nainen, asumistapa, perheen koko, tulotaso jne.) ja kiinnostusalueesta (mökkeily, piha ja puutarha, valokuvaus, aktiiviurheilu jne.). Mainonnan tehot kasvavat, kun viesti on räätälöity sopivaksi eri kohderyhmille – näin hyödynnät jokaisen mainosnäytön yhä tehokkaammin.

Kiinnostaako kohdennettu mainonta verkossa? Kysy rohkeasti lisää, autamme mielellämme!

Lähde: TNS Atlas 7-12/2016, Kantar TNS Oy 

Sopimusehdot

Alma Median mediamyynnin sopimusehdot

Noudatamme markkinoinnin hyvää tapaa sekä Kilpailu- ja Kuluttajaviraston määrittämiä markkinoinnin ja mainonnan sääntöjä ja ohjeita. Tutustu ohjeisiin Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilla.

Tutustu täällä Alma Media -konsernin mediamyynnin sopimusehtoihin.